You are here

Magrib-magrib Beli Terasi

Nasi uduk sambel pete makannye di Romawi Aye nongol bawa cerite soal terasi di rumah Kong Mawi   Udah lama nih aye enggak nyapa pembaca semua. Maklum deh, idup di Jakarta emang keras. Buat sepiring nasi aje kite kudu seharian di kantor. Belonan pas pulangnye kite kudu sabar ngadepin macet yang bisa berjam-jam. Jadi, baru sekarang eni deh aye sempet berkiseh lagi. Dan masih sual Engkong Mawi ama keluarganye. Sekali ini rumah Kong Mawi rame cuman gare-gare terasi. Mari deh kite simak ceritanye. Azan magrib baru aje meraung di sekitar…

Read More

Jodoh dan Duduk Depan Pintu

Kalo puase jangan makan pete. Mulut bau ditinggal kekasih. Eh pembaca yang tercinte. Si tukang cerite nongol lagi nih. Ketemu lagi nih ama aye. Kali eni aye mau cerita soal jodoh. Nah, buat yang masih belon dapet jodoh, boleh deh mampir ke mari. Kali aje ade jodohnye. Ngomong-ngomong, aye juga lagi nyari jodoh nih. Ade enggak ye gadis berkerudung yang mau ama aye…hehe… Kok jadi ngelantur ye. Balik ke cerite lagi deh. Eni masih soal Kong Mawi, tapi bukan mau nyariin jodoh buat Kong Mawi loh. Biar pegimane Kong Mawi…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Read More